-
Sprzedaż i Marketing
Badania sprzedaży, CRM, kierownik ds. marketingu...
Jesteś zainteresowany pracą w Dziale Sprzedaży i Marketingu?
Nasze zespoły ds. sprzedaży i marketingu każdego dnia dokładają wszelkich starań, aby pozycjonować markę jako wiodący głos w zakresie zmiany dostaw i zrównoważonych rozwiązań logistycznych oraz ustalić długoterminową wiarygodność i legitymację FM Logistic wraz z jej celami biznesowymi. Odpowiadają również za identyfikowanie segmentów wzrostu i szans oraz przyczyniają się do efektywności sprzedaży, utrzymania aktualnej bazy kontaktów i rozwoju społeczności wokół marki.
Do zadań działu sprzedaży i marketingu należy pozyskiwanie nowych klientów: prezentacja FM Logistic i jej usług, reagowanie na przetargi i negocjacje, udział w targach i wydarzeniach branżowych… Do zadań należy również rozwijanie obrotów z dotychczasowymi klientami: monitorowanie satysfakcji klientów, identyfikacja potencjał rozwoju, reagowanie na przetargi i negocjacje, podnoszenie cen… Oraz bardzo ekscytujące zadania marketingowe, takie jak przeprowadzanie badań satysfakcji i definiowanie planu kontaktu z klientem.
Praca w sprzedaży i marketingu
Aplikuj terazPrzegląd naszej pozycji Global Account Managera!
Zgodnie ze strategią sprzedaży i marketingu, Global Account Manager jest głównym menedżerem ds. relacji dla przydzielonych strategicznych i/lub globalnych klientów najwyższego poziomu. Jest odpowiedzialny za rozwijanie silnej intymności z klientem na poziomie globalnym i wdrażanie strategicznej mapy drogowej na wszystkich poziomach w ścisłej współpracy z jednostkami biznesowymi. Global Account Manager będzie kierował społecznością sprzedaży i ekspertami związanymi z tymi przypisanymi globalnymi i strategicznymi kontami w celu utrzymania, wzrostu i rozwoju we wszystkich obszarach geograficznych i liniach biznesowych w ramach grupy. Będzie również odpowiedzialny za identyfikowanie, przyciąganie i rozwijanie nowych klientów poprzez wspieranie jednostek biznesowych. Poza tym pomoże zwiększyć ich obecność w określonych obszarach biznesowych na odpowiednich rynkach branżowych i będzie postępować zgodnie z mapą drogową określoną z menedżerem linii biznesowej.
Wynagrodzenie Global Account Managera w FM Logistic jest bardzo konkurencyjne na rynku.
Definicja Country Marketing Managera
Kim jest dla nas Country Marketing Manager? Jest ekspertem w zakresie wiedzy rynkowej/klienta w kraju i dostosowuje ofertę firmy do potrzeb lokalnego rynku w celu przyspieszenia działania firmy. Country Marketing Manager odpowiada za wdrożenie globalnej strategii marketingowej i jej dostosowanie do lokalnych potrzeb. Oczekuje się, że będzie miał bezpośredni wpływ na biznes poprzez zwiększenie świadomości marki i generowanie leadów. Opracowuje i realizuje roczne plany marketingowe w celu osiągnięcia strategicznych celów marki i biznesu, zarządza budżetem marketingowym i monitoruje kluczowe wskaźniki efektywności kampanii w celu optymalizacji zwrotu z inwestycji.
Country Marketing Manager ściśle współpracuje z zespołami komunikacji, operacji i IT. Ta centralna pozycja wymaga myślenia i myślenia.
Dołącz do nas jako menedżer ds. marketingu cyfrowego!
Menedżer ds. marketingu cyfrowego ma zróżnicowane i ekscytujące zadania. Jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację rocznych planów marketingu cyfrowego w celu osiągnięcia strategicznych celów marki i biznesu oraz wdrażanie planów marketingowych w krajach, przyciąganie nowych członków do społeczności i współtworzenie z krajami dostosowanych planów lokalnych.
Będzie pracował w szczególności nad:
Rozwijanie świadomości marki
Zdefiniuje i będzie zarządzał strategią cyfrową 360° we wszystkich kanałach akwizycji, poprawiając pozycjonowanie, ruch, widoczność, e-reputację i generowanie leadów (SEA, SEO, SMA, display, retargeting, e-mailing itp.). Zadania obejmują również tworzenie i rozwój brandowanych treści oraz konkretnych wydarzeń.
Strona internetowa
Digital Marketing Manager będzie zarządzał ewolucją, zmianami i optymalizacją serwisu, opracuje i wdroży strategię SEO, animację i plan redakcyjny.
Działania CRM
Zdefiniuje i będzie zarządzał strategią CRM z krajami, zoptymalizuje segmentację CRM bazy danych.
Wydajność mediów
Menedżer ds. marketingu cyfrowego będzie koordynować z agencjami zewnętrznymi pozyskiwanie i wydajność mediów.
Oferujemy kreatywną i dynamiczną pozycję. Jeśli uważasz, że masz odpowiedni profil, aplikuj już teraz, czekamy na Ciebie!
Pracuj z nami jako Kierownik Projektu CRM!
CRM Project Manager: CRM Project Manager uczestniczy we wdrożeniu naszego Salesforce CRM w zakresie międzynarodowym w celu wsparcia cyfrowego przejścia funkcji sprzedaży.
Odpowiada za rozwój i realizację projektu, produkcję, monitorowanie i interpretację raportów i dashboardów. Kierownik projektu CRM będzie również odpowiedzialny za ulepszanie i aktualizowanie baz danych poprzez sprawdzanie trafności danych, proponowanie sposobów optymalizacji podejść i/lub narzędzi. Będzie wspierał zespoły, zapoznając je z narzędziami i różnymi metodologiami: wsparcie, przypomnienie dobrych praktyk itp. oraz wdroży Salesforce zgodnie z ewolucją żądań użytkowników i priorytetami zdefiniowanymi z zespołem.
Czy to brzmi jak ty? Aplikuj teraz!
Jeśli chcesz dołączyć do zmotywowanego i dynamicznego zespołu, zgłoś się do FM Logistic!