Nasze logistyczne rozwiązania dla e-commerce i omnichannel
Doświadczenia zakupowe przekraczające granice między offline i online stały się nowym standardem na globalnym rynku logistycznym. W pełni zsynchronizowany ekosystem zakupowy wymaga odpowiedniego łańcucha dostaw, zdolnego zapewnić doświadczenia zakupowe zakładane w stretegii sprzedaży omnichannel.
Najszybszy sposób na rozpoczęcie lub zwiększenie Twojej sprzedaży on-line.
W FM Logistic oferujemy kompleksowy pakiet rozwiązań logistycznych dla e-commerce i omnichannel, zapewniający płynne funkcjonowanie łańcucha dostaw w modelu end-to-end. Nasze usługi obejmują zarządzanie zamówieniami i logistyką przychodzącą, realizację zamówień (fulfillment), operacje wychodzące i posprzedażowe o zaawansowanym poziomie automatyzacji, wielokrotne dostawy, zarządzanie zwrotami i opcjami obsługi klienta.
Od stworzenia sklepu internetowego aż po wysyłkę produktów oraz zarządzanie dostawami i zwrotami – wykorzystujemy nasze doświadczenie, by zapewnić najbardziej elastyczne i efektywne kosztowo rozwiązania dostosowane do potrzeb Twojego biznesu.
E-commerce to nasza przyszłość. Zbudujmy ją odpowiedzialnie
Wartość dodana łańcucha dostaw zaczyna się od zrozumienia przyszłych trendów konsumenckich, złożoności kanałów dystrybucji i wyborów, których należy dokonać. Projektując odpowiedzialny łańcuch dostaw przyszłości, wykorzystujemy swoje doświadczenie, inteligencję zbiorową i najnowsze technologie. Naszym celem jest współtworzenie z klientami łańcuchów dostaw nowej generacji i rozwiązań logistycznych dla omnichannel.
Nasze rozwiązania dla Ciebie
-
Elastyczna logistyka omnichannel i platforma do zarządzania zamówieniami
KontaktZyskaj elastyczność poziomu zapasów i produktów w trakcie wysyłki zagranicznej, nie tracąc przy tym kontroli i możliwości śledzenia swoich towarów. Dzięki naszej technologii OMS możesz połączyć zamówienia z EDI i globalnych platform sprzedażowych z indywidualnym sklepem internetowym. System łączy wszystkie zamówienia z naszym centrum realizacji zamówień (fulfillment) oraz umożliwia monitorowanie, w czasie rzeczywistym, przesyłek, poziomu zapasów i prognozowanie.
-
Zaawansowane operacje dla omnichannel One Roof
KontaktDzięki autorskiej koncepcji rozwiązań fulfillment o nazwie One Roof masz możliwość zwiększenia swojego obrotu dzięki uruchomieniu kolejnych kanałów sprzedaży. Podstawowym założeniem tego modelu jest wykorzystanie efektu synergii powstającego w wyniku prowadzenia operacji z użyciem współdzielonych zasobów. Jeden magazyn omnichannel do realizacji zleceń oznacza większą elastyczność w zarządzaniu okresami zwiększonej sprzedaży i sezonowością, redukcję kosztów, ryzyka oraz zmniejszenie wpływu na środowisko. Pozwala również osiągnąć korzyści z efektu skali, optymalizuje procesy, co ostatecznie poprawia konkurencyjność.
Nasze rozwiązania logistyczne realizacji zleceń w obsłudze omnichannel obejmują:
- pojedynczy punkt wejścia towaru na stan magazynowy, oraz pojedynczy punkt wyjścia dla zamówień z kanału offline i online,
- wysoką wydajność i elastyczne w składowaniu towarów: aktualizacje stanu zapasów w czasie rzeczywistym, towary dostępne dla wszystkich kanałów, optymalne metody składowania,
- kompletacja zamówień – odpowiednie pakowanie z indywidualnym podejściem do klienta i odbiorcy
- technologie zapewniające wysoką wydajność procesu: AGV (Automated Guided Vehicles), AMR (Autonomous Mobile Robots), przenośniki paletowe, pick to light, goods-to-man, coboty itp.
- opakowania markowe, zestawy upominkowe, karty upominkowe, grawerowanie, grupowanie, zarządzanie zwrotami, itp.
-
Synergia i współdzielenie zasobów kluczem do odpowiedzialnych dostaw produktów
KontaktJesteśmy pojedynczym punktem kontaktu z szerokim wachlarzem dostępnych usług, zapewniającym dostawę wszystkich produktów na czas, w nienaruszonym stanie i we właściwej cenie.
Obsługujemy wszystkie rodzaje dostaw, od ostatniej mili po przesyłki transgraniczne i ekologiczne alternatywy, z wykorzystaniem własnych zasobów i podwykonawców. Naszym klientom udostępniamy możliwość skorzystania z większości popularnych na rynku metod dostawy ostatniej mili: dostawy ekspresowe, tego samego dnia, następnego dnia, z opcją “za pobraniem” (COD), dostawy do punktu i automatów paczkowych oraz możliwość śledzenia dostawy paczek na każdym etapie czy zarządzania zwrotami.
Wszystkie nasze operacje opierają się na standardowych rozwiązaniach – bez opóźnień i ze szczegółowym zapisem tego, co, komu i kiedy dostarczyliśmy.
-
Usługi stworzone z myślą o kliencie
KontaktWiększa satysfakcja klienta to więcej pozytywnych recenzji i wyższa sprzedaż. W FM Logistic zapewniamy klientom właściwe wsparcie w sprawie zapytań, zwrotów i reklamacji, w lokalnych językach, w 14 krajach, na trzech różnych poziomach:
- obsługi klientów – potwierdzanie zamówień, przeciwdziałanie oszustwom i śledzenie dostaw,
- dedykowanego zespołu – akcje informacyjne, promocje, oferty specjalne, reklamacje, badanie jakości obsługi, anulowanie i zwrot zamówienia,
- analityki danych oraz doradztwa w zakresie produktów i usług.
Interesuje Cię logistyka dla omnichannel?
Chcesz się dowiedzieć, jak FM Logistic pomoże Ci sprostać wyzwaniom omnichannel? Skontaktuj się z nami, a znajdziemy odpowiednie rozwiązania!
Najnowsze artykuły na temat omnichannel