Projekt rekrutacyjny realizowany w Głogowie został nagrodzony podczas uroczystej gali w kategorii: strategia employer branding do 100 tysięcy złotych. Jego celem było zatrudnienie zaledwie w trzy miesiące ponad 100 pracowników do nowej platformy FM Logistic na Dolnym Śląsku.
Zwycięska strategia EB realizowana przez FM Logistic opierała się na zaangażowaniu ambasadorów – pracowników firmy i poszerzeniu grupy docelowej. Działania były prowadzone zarówno offline, jak i online w kanałach dopasowanych do poszczególnych kandydatów.
„Nagroda w konkursie Employer Branding Excellence Awards to docenienie zaangażowania całego zespołu, dzięki któremu udało nam się spełnić oczekiwania partnerów biznesowych. Rekrutacja pracowników w Głogowie była sporym wyzwaniem, ponieważ był to dla nas nowy obszar, w którym budowaliśmy rozpoznawalność marki pracodawcy od zera. Dodatkowo działaliśmy na wymagającym rynku pracy, gdzie operatorzy wózków widłowych mają wiele możliwości zatrudnienia u konkurencyjnych firm. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że dzięki doskonałej współpracy kilku jednostek FM Logistic w Polsce oraz wsparciu naszego partnera employer branding’owego, firmy MJCC udało się osiągnąć cel w terminie, a przyjęta przez nas strategia została doceniona w branży” – mówi Dawid Strzyżak, Central Europe Recruitment & Employer Branding Manager, FM Logistic.
Employer Branding Excellence Awards to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży HR, organizowane przez HRM Institute. Ideą konkursu jest promowanie dobrych praktyk w zakresie budowania wizerunku pracodawcy, edukacja branży i inspirowanie pracodawców do podobnych działań.