Kampania rekrutacyjna FM Logistic, rozpoczęta latem br. na Śląsku, została nagrodzona Srebrnym Spinaczem w kategorii „employer branding”. Celem projektu było zatrudnienie blisko 180 pracowników nowej platformy w Lędzinach k. Tychów.
Złote Spinacze to konkurs organizowany od 2003 roku przez Związek Firm Public Relations. Jego głównym założeniem jest promowanie wysokich standardów w branży i edukacja środowiska biznesowego na temat roli PR w organizacjach. Jury wyłoniło zwycięzców z blisko 400 zgłoszeń, a nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali 3 grudnia w Warszawie.
Srebro za działania budujące markę pracodawcy
Przedstawiciele FM Logistic odebrali srebrną statuetkę w kategorii employer branding, czyli działań budujących markę pracodawcy. W kampanii wzięli udział pracownicy FM Logistic – głównie Operatorzy Wózków Widłowych i Pracownicy Magazynowi, których sylwetki pojawiły się m.in. w prasie lokalnej i na portalach społecznościowych.
„Nagroda przyznana przez Związek Firm Public Relations to dla nas powód do dumy i zwieńczenie pracy nad jednym z naszych kluczowych projektów w mijającym roku. Cieszymy się, że nasza kampania została doceniona w branży, ale to, co daje nam największą satysfakcję, to fakt, że w niespełna trzy miesiące udało nam się zbudować blisko 180-osobowy zespół, który realizuje obsługę jednego z naszych kluczowych klientów – sieć handlową Auchan. Jesteśmy też przekonani, że zaufanie, jakie udało nam się zbudować na lokalnym rynku pracy będzie procentować w przyszłości.” – podsumowuje Blanka Borkowska HR Director FM Logistic Central Europe.