Innowacje
Innowacje

Phygital na piedestale

Tak, zwinność i odporność graczy detalicznych są nieustannie poddawane próbie. Po pierwsze, chodziło o omnichannel i boty upłynniające doświadczenia zakupowe. Następnie…

Na stronie June 15, 2018

Tak, zwinność i odporność graczy detalicznych są nieustannie poddawane próbie. Po pierwsze, chodziło o omnichannel i boty upłynniające doświadczenia zakupowe. Następnie dane, rzeczywistość wirtualna i nowe usługi brzmiały jak nadejście spersonalizowanego i cyfrowego doświadczenia użytkownika. Kolejnym poziomem rewolucji w handlu detalicznym jest wykorzystanie sztucznej inteligencji do ulepszenia obsługi klienta. Jak przedstawiono podczas NRF Retail’s Big Show 2018: ponad barierami między światami online i offline, witaj w erze Phygital!

„Kup online, odbierz w sklepie!”

Handel detaliczny jest bardziej niż kiedykolwiek inteligentny. Internet rzeczy, robotyka, rzeczywistość wirtualna… destrukcyjne modele wstrząsają branżą. Motto: doświadczenia online i offline nie powinny już współistnieć, ale łączyć się. Rzeczywiście, sklep fizyczny rozpoczął swoją cyfrową formację i przechodzi na zmysłowe, zabawne, scenariuszowe i angażujące doświadczenia. Ponieważ dostarczane doświadczenie jest kluczem do dotarcia do coraz bardziej zmiennego i wymagającego konsumenta.

Wnioski z Big Show 2018 firmy NRF Retail są jasne: kolejny model to „BOPUS – Kupuj online, odbieraj w sklepie”. W ten sposób sklep cyfrowy wykorzystuje dane i sztuczną inteligencję do dostosowywania ofert, ale także sprzedawców, którzy towarzyszą klientowi w sklepie. Kluczem do sukcesu będzie wykorzystanie Big Data do perfekcyjnego połączenia ludzkiej inteligencji z nieograniczonymi możliwościami narzędzi cyfrowych.

Trwa boom na inteligentnych asystentów cyfrowych!

Nowy trend do naśladowania: polecenia głosowe. Alexa (Amazon) czy Bixby (Samsung) i Google Home są dowodem na to, że marki technologiczne oczekują od inteligentnych asystentów sterowanych głosem znaczącego postępu w Europie i zwiększenia popularności w Stanach Zjednoczonych w nadchodzących latach.

Wzrost phygitalu lub boom sztucznej inteligencji. asystenci doskonale ilustrują dokonującą się „rewolucję handlową”. W dzisiejszych czasach umiejętność dostarczania „wszystko, teraz i gdziekolwiek” jest kluczowa, aby coś zmienić. Detaliści muszą nie tylko sprawić, by punkt sprzedaży ewoluował szybko i bezbłędnie, ale także przeprojektować łańcuch dostaw, który wspiera ich rozwój.

Czy ta treść była interesująca, przydatna?