Hasło zostanie zaprezentowane 29 czerwca podczas wydarzenia poświęconego zrównoważonym modelom łańcucha dostaw. Wśród zaproszonych prelegentów są Paul Polman i Bertrand Piccard.
We wtorek 29 czerwca FM Logistic przedstawi swój nowy slogan „Supply Change” podczas wydarzenia poświęconego zrównoważonym modelom łańcucha dostaw. Nowy slogan został stworzony przez firmę konsultingową FutureBrand. Poprzednia brzmiała: „droga doskonałości między Tobą a Twoimi klientami”.
Nowy podpis potwierdza, że łańcuchy dostaw muszą się zmienić, aby wspierać bardziej odpowiedzialną konsumpcję i zrównoważoną gospodarkę. Odzwierciedla to również zaangażowanie FM Logistic w przyczynianie się do tej zmiany. Wreszcie Supply Change mówi o ewolucji FM Logistic. Ta rodzinna firma, która powstała w 1967 roku jako firma przewozowa, obecnie dostarcza rozwiązania w zakresie wielokanałowego łańcucha dostaw 60 procentom swoich klientów.
„FM Logistic ma na celu stać się partnerem referencyjnym w zakresie zrównoważonych, wielokanałowych łańcuchów dostaw. Podwójny czar pandemii i zakłóceń w biznesie skłania nas do ponownego przemyślenia sposobu działania łańcuchów dostaw. Muszą stać się bardziej zrównoważone i współpracujące, jednocześnie spełniając wymagania dotyczące solidności, odporności, szybkości i opłacalności. Nasz nowy podpis „Supply Change” świadczy o naszym zaangażowaniu we współpracę z naszymi klientami i partnerami biznesowymi w tym kierunku i wywieranie wspólnego wpływu” – powiedział Jean-Christophe Machet, dyrektor generalny FM Logistic.
Rozwój tożsamości marki będzie przebiegał w kilku fazach. FM Logistic po raz pierwszy zaprezentował go około 1800 dyrektorom i menedżerom podczas „Tygodnia Cyfrowego Zarządzania” (7-11 czerwca).
29 czerwca firma zorganizuje fizyczne i wirtualne wydarzenie „Supply Change Event” w godzinach od 9 do 11:30 CET. Zachęcamy klientów i partnerów biznesowych do dyskusji, czy „łańcuchy dostaw mogą zapewnić uczciwe i zrównoważone modele biznesowe”. To bezpłatne wydarzenie jest otwarte po rejestracji pod tym linkiem
Wśród zaproszonych prelegentów są Paul Polman, były dyrektor generalny Unilever, współzałożyciel i prezes Imagine oraz Bertrand Piccard, prezes Solar Impulse Foundation. Dołączy do nich pięciu członków zespołu wykonawczego FM Logistic, wśród nich Jean-Christophe Machet, dyrektor generalny i Béatrice Ogée, dyrektor sprzedaży i marketingu.
Wdrożenie obejmie również reklamy na LinkedIn, uruchomienie nowej strony internetowej oraz publikację białej księgi.
Ponadto FM Logistic przedstawi prasie swoją strategię biznesową pod koniec września 2021 roku.
Założona we Francji w 1967 roku firma FM Logistic jest niezależną, rodzinną firmą, która dostarcza rozwiązania w zakresie wielokanałowego łańcucha dostaw dla firm z branży FMCG, handlu detalicznego, kosmetyków i kosmetyków, produkcji przemysłowej i opieki zdrowotnej.
Jej usługi obejmują magazynowanie, omnichannel fulfilment, co-packing, transport krajowy i międzynarodowy, a także usługi wież kontrolnych łańcucha dostaw.
FM Logistic działa w ponad 14 krajach w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej. Firma osiągnęła przychody w wysokości 1,38 miliarda euro w roku podatkowym do marca 2021 i zatrudnia 27 200 pracowników FTE.
FM Logistic można śledzić na Twitterze pod adresem @FMLogistic oraz na LinkedIn
Kontakty z mediami:
FM Logistic
Cyrille Gibot
Menedżer komunikacji zewnętrznej grupy
Phone: +33 6 45 99 91 58
cgibot@fmlogistic.com